donderdag 31 juli 2014

RV 4.41: Lubbeek

25-07-2014
Ik had de banner van deze cache gezien en aangezien ik gek ben op beelden die uit oude bomen gemaakt zijn én heksen, had deze gelijk mijn aandacht.
Toen ik hem ging bekijken bleek het een kindercache te zijn hahaha
Dit werd dus de ultieme test om te kijken of we daar nu echt te dom voor zijn of niet.
Samen met Mowgli vertrokken we na het eten naar Lubbeek.
Daar kwamen we in een verscholen stukje bos, helemaal niet groot, maar geweldig leuk.
Een grote speelplaats met allerlei leuke figuren, waar een gedeelte van deze multi zich afspeelde, maar ook verderop was het bos geweldig leuk.
Er was een hele oude heksenkring en een nieuwe die net aangeplant was, nog nooit hebben we zoiets gezien.
De multi had een verhaal en de waypoints waren prachtig uitgewerkt, helemaal in de stijl van dat verhaal.
Waypoint 9 konden we niet vinden, maar uit de beschrijving konden we opmaken waar het volgende waypoint moest zijn.
Dat klopte precies, maar ook hier konden we  de 'tag' niet vinden.
Gelukkig kreeg ik een ingeving voor waypoint 11 en daar zaten we gelukkig weer op het goede pad.
We konden de schuilplaats van de goede heks vinden en de meeste vragen over de waypoints beantwoorden.
De twee ontbrekende antwoorden waren niet echt een probleem en zo konden we op zoek naar de cache.
De werd gelijk door Fairy1 gevonden en die was geweldig leuk.
Bijna hadden we het tweede keldertje gemist, daarin zat een doos met allemaal ruilspulletjes en
heksendiploma's.
Die zijn natuurlijk bedoeld voor kinderen, maar dit grote kind heeft er ook eentje meegenomen, want die past hartstikke leuk in Griezelda's Book of Shadows.
En met het vinden van deze cache is gebleken dat we toch niet te dom zijn om kindercaches te doen :-)

1 opmerking:

Margriet zei

Kan me voorstellen dat zo'n kindercache juist heel leuk is om te doen!