maandag 14 juli 2014

Pralines voor bij de koffie

12-07-2014
Vlak na het uitkomen van deze multi had Mowgli hem gelopen. Alle antwoorden op de vragen netjes genoteerd, maar ja, dan komt er weer zo'n stompzinnige berekening van 3 haakjes achter elkaar, om toch maar op een goed coordinaat te komen en het is helaas niet iedereen gegeven om dat te kunnen uitrekenen, alleen houden cachers daar weinig tot geen rekening mee.
Mowgli moest dus eerst naar huis om de coordinaten te laten uitrekenen.
Ik had dat voor hem gedaan, maar ik heb dyscalculie, dus de kans dat ik iets goed uitreken en ook goed opschrijf is niet zo heel groot en daarom had ik het papiertje op het buro van Fairy1 gelegd, zodat hij het na kon rekenen.
Alleen had Fairy1 het als een of ander volgeschreven kladblaadje gezien en het weggegooid (orde moet er zijn hahaha).
Daar kwamen we natuurlijk te laat achter en Mowgli kon er (begrijpelijk) niet om lachen.
Nu kwamen we tijdens het lopen van een andere multi langs een paar van de pralinewinkels van deze multi en daar had ik foto's van gemaakt en daarmee én de hulp van Google, kon ik alle antwoorden van deze multi achterhalen.
Deze keer rekende Fairy1 het wel na en hadden we heel goed kloppende coordinaten.
Vanavond liepen we de rest van de andere multi en toen kwamen we langs de plaats waar deze cache moest liggen.
We waren net aan het zoeken toen er iemand kwam vragen of er iets door het rooster gevallen was, dan zou hij de eigenaar wel bellen want die kende hij...
Wij uitgelegd dat we met een soort speurtocht bezig waren en dat de eigenaar er van wist en de muggle ging weer verder.
Maar niet lang daarna kwam de eigenaar toch nog even naar de zaak :-)
Dat vond ik wel rustiger zoeken, want we hadden geen spiegeltje bij ons en moesten dus op de tast zoeken en ik was erg bang dat de nano daarbij per ongeluk wel naar beneden zou vallen, maar nu de eigenaar erbij was zou hij hem in dat geval kunnen zoeken.
Terwijl Fairy1 gezellig met de eigenaar stond te praten vond ik de nano en konden Mowgli en ik hem rustig loggen.
Daarna hebben we de prachtige (maar ontzettend dure) bonbons nog even staan te bewonderen, want het was natuurlijk wel een praline cache.

Geen opmerkingen: