woensdag 21 oktober 2015

Powertrail Veenendaal

03-20-2015
Fairy1 moest in Almelo zijn en omdat ruim 3 uur alleen rijden vreselijk ongezellig is besloot ik om mee te gaan en ergens te gaan cachen.
Vorig jaar had ik al gezien dat er om Veenendaal heen een rondje lag en het leek me wel leuk om dat te doen, zeker omdat het volgende maand het archief in gaat.
Ik zou dus alvast met de trail beginnen en als Fairy1 dan terug kwam zouden we samen verder gaan en omdat er heel goed weer voorspeld was boekten we een hotel in de buurt, zodat we zondag verder zouden kunnen gaan.
Zo gezegd zo gedaan. 
Fairy1 zette mij om 9.30 uur af op de parkeerplaats bij nummer 1 en ik vertrok om het stuk met de oneven nummers te gaan doen.
Het rondje is een beetje ingewikkeld, omdat er verschillende leggers later besloten om er ook stukjes aan vast te plakken.
Zo heb je een stuk met even nummers, waar dan weer A nummers tussen zitten en de oneven nummers.
Ik heb alle oneven nummers kunnen doen en daarna ben ik naar #24 gereden om zo terug te tellen naar #2, wat weer in de buurt bij de parkeerplaats was.
Fairy1 was weer in Veenendaal en kwam met zijn fiets naar #18 toe, waarna we samen naar het begin terug fietsten.
Daarna deden we nog wat losse caches en toen was het tijd om iets te gaan eten en daarna naar het hotel te gaan.
04-10-2015
Ik had de wekker op 6.00 uur gezet (pluk de dag!), maar toen ik uit het raam keek zag ik dichte mist en daarom zijn we nog een uurtje blijven liggen.
Om 7.00 uur zijn we dan wel opgestaan en na het ontbijt zijn we vertrokken naar de parkeerplaats van de sportvelden die vlakbij #130 liggen, waar we de auto geparkeerd hebben.
Op de fiets zijn we eerst naar #26 gereden en daarvandaan hebben we de rest van de trail afgemaakt.
Een paar caches waren al gearchiveerd, maar de rest hebben we op 3 na kunnen vinden.
Het was een hele mooie tocht, waarbij we heel veel van Veenendaal en de omgeving gezien hebben en dan ook nog eens met prachtig weer.
Het was een heerlijk weekend.

Geen opmerkingen: