woensdag 21 oktober 2015

Froggie en de schat!

03-10-2015
We kwamen weer in een straat met alleen maar huizen, dus ik vroeg aan Fairy1 of het weer een voortuincache moest zijn.
En terwijl ik dat vroeg, zag ik allemaal Froggies in een tuin.
Het was echt heel leuk gedaan, zelfs het teken van Geocaching was er en als het donker wordt gaan daar lampjes in branden.
We stonden voor het muurtje er naar te kijken en ik tilde een steen op, omdat ik dacht dat de cache daar misschien onder zou liggen, maar toen kwam de eigenaar naar buiten en zei dat we echt de tuin in moesten.
Nou dat hebben we dan maar gedaan, maar toen???
Of we de hint niet gelezen hadden vroeg de CO, nee, die bekijken we altijd als we de cache niet kunnen vinden en hier was het wel duidelijk dat we op de goede plaats waren :-)
Hij vertelde ons de hint en toen kon ik zonder allerlei andere froggies te beschadigen de cache pakken.
We hebben nog een hele poos met de CO staan praten, over deze creatie en over caches in Veenendaal.
Er kwamen 3 kleinkinderen naar buiten toe en eentje wees ons op de TB's die op het raam geplakt waren en zei dat er ook eentje op hun auto zat die voor de deur stond.
En we discoverden ook nog TB's in de cache, dus het werd een heel lijstje:
- Bas & Bea Stempel
- Count Cacheula Travel Tag
- Maggie the Sheep
- McGee the Polar Bear Travel Tag
- Travel Bug Dog Tag
- Huis CO
- The Golden Devil.

Dit was een prachtige afsluiting van een hele leuke cachedag.
We gingen wat eten en naar een hotel, zodat we morgen verder kunnen gaan met de powertrail.

Geen opmerkingen: