woensdag 21 oktober 2015

Powertrail Veenendaal 001 t/m 025 (oneven)

03-10-2015
#001
Deze lag bij de parkeerplaats en daarom hebben Fairy1 en ik hem even samen gezocht.
Bij de cacheplaats zag ik deze alien, geen originele van Space Invader (voor
zover ik heb kunnen nagaan), maar wel leuk.
 #003
En nu ging ik helemaal alleen op pad en ik vond de cache.
 #005
Toen ik deze cache stond te loggen kwam er een andere cacher aan.
#007
We gingen niet echt samen verder, omdat ik overal altijd foto's maak,
maar we kwamen elkaar wel steeds weer tegen.
We vonden de cache.
 #009
Bij deze cache hebben we heel lang lopen zoeken,
uiteindelijk heb ik hem dan toch nog kunnen vinden.
#011
Gevonden
 #013
De andere cacher reedt een stukje voor me en ik zag hem hier gewoon doorfietsen.
Mijn gps gaf aan dat er hier toch echt een cache uit de serie lag, dus ik ben gestopt
en heb hem gevonden.
 #015
Toen ik hier aankwam stond de andere cacher net op het punt om verder te gaan.
Ik zei dat hij een cache gemist had, dus hij ging terug.
Dat kwam goed uit, want toen hij weer voorbij kwam had ik deze cache nog niet
gevonden en heeft hij me geholpen.
 #017
Gevonden
 #019
Gevonden 
Het was inmiddels best wel warm aan het worden, dus na het vinden van deze
cache heb ik eerst maar eens mijn  vestje uitgestrokken.
De andere cacher was inmiddels doorgereden en ik heb hem hierna niet meer
gezien. Ik heb hier ook een poosje op de plattegrond moeten studeren om
erachter te komen hoe ik nu bij de volgende cache moest komen.
Normaal doet Fairy1 dat, want tablet en ik zijn niet echt goede vriendjes :-)
 #021
Toen ik hier aankwam zag ik een heel duidelijk cachepaadje naar boven op het viaduct gaan.
Ik had zoiets van ik ga eerst wel eens goed beneden zoeken en dat was een goed idee,
want daar heb ik hem ook gevonden.
 #023
Gevonden
 #25
En ook deze heb ik gevonden.

Geen opmerkingen: