woensdag 21 oktober 2015

Powertrail Veenendaal 024 t/m 002 (even)

03-10-2015
Na de koffie en de appeltaart besloot ik terug in de richting van de parkeerplaats te fietsen, zodat ik een beetje in de buurt zou zijn als Fairy1 terug kwam.
Ik fietste naar #024, de cache van de even serie die het dichtstbij was en daarvandaan zou ik dan terug fietsen naar #002.
#024
Hier moest ik even wachten tot er 2 joggers voorbij waren, maar toen ik net 
zou beginnen met zoeken, draaiden ze om en kwamen ze terug joggen.
Gelukkig bleven ze niet heen en weer hollen op dit stukje, maar gingen ze verder
en kon ik de cache zoeken. Ik heb hem gevonden.
 #022
Gevonden
 #020
Hier stond een hele aparte, holle boom en toen ik daar wilde gaan zoeken
kwamen er twee knulletjes aangefietst, die bleven staan.
Wat een mooie boom he mevrouw, zei de oudste en of ik al gezien
had dat er verderop ook nog eentje stond :-)
Ik zei dat ik ze erg mooi vond en eens goed ging bekijken ;-)
Ze bleven vrolijk staan, dus ik kon de cache niet pakken en loggen.
Nou dan nog maar wat kijken op de tablet en rommelen in mijn tas, 
dat vonden ze blijkbaar niet spannend genoeg, want toen reden ze verder, maar
nu kwamen er muggles met een hond aan....
Toen die ook voorbij waren kon ik dan eindelijk de cache pakken en loggen.
Toen ik weer verder wilde rijden belde Fairy1 dat hij weer in Veenendaal was
en we spraken af bij de volgende cache.
 #018
Op de oneven trail heb ik bijna nergens een muggle gezien en ik ben nog maar 4
caches ver op het eventrail en bij 3 van de 4 zijn er muggles... 
Ik had mijn fiets nog niet neergezet, of er stopte een auto naast me, waar een man uitstapte
die een fototoestel om zijn nek had hangen, net als ik :-)
Goh, zei hij, dat is toch wel heel opvallend, nog iemand die foto's maakt op het industrieterrein.
En wat ik zoal fotografeerde, nou het industrieterrein dus lol maar ook van de rest van 
Veenendaal en omgeving.
Tja, van zoeken kwam dus weer niets. Inmiddels kwam Fairy1 aangefietst en hebben we
een beetje rondgekeken, maar de cache niet kunnen vinden met muggle ogen op ons gericht.
 #016
Samen cachen is toch een stuk gezelliger.
We hebben deze cache gevonden.
 #014
Gevonden
 #012 
GEvonden
 #010
Hier kwamen we de fotograferende muggle weer tegen, 
maar gelukkig ging hij net weg en konden we de cache zoeken.
We hebben hem gevonden.
 #008
Hier moesten we weer wachten op muggles met een hond,
maar toen die voorbij waren konden we de cache, 
die we inmiddels hadden zien liggen, loggen
 #006
Gevonden
 #004
Gevonden
 #002
En ook deze cache hebben we gevonden.
Nu waren we weer terug in de buurt van de parkeerplaats.
Het was nog wat te vroeg om te gaan eten en daarom besloten we nog wat losse caches te gaan zoeken.

Geen opmerkingen: