woensdag 14 oktober 2015

Pays de Herve Bonus

29-08-2015
Nadat we in weet ik het hoeveel caches dezelfde code voor A gevonden hadden, vonden we dan ook nog de code's voor B C en D, allemaal maar een keer...
We konden dus de bonus gaan zoeken, onderweg hadden we al van cachers gehoord dat hij op het trail tussen #21 en #22 moest liggen.
Daar zijn we met de auto naar toe gereden en die hebben we even onder de Ligne 38 geparkeerd.
Er was een paadje naar boven en toen we daar kwamen herkende ik de plek.
Toen we hier tijdens het eerste rondje voorbij kwamen zag ik twee mannen die volgens mij een cache aan het loggen waren.
Ik stopte om aan Fairy1 te vragen om op de tablet te kijken of er een cache lag, want op de gps op mijn fiets stond er niets.
Ook op de tablet stond niets en de mannen waren inmiddels verdwenen, dus dacht ik dat ik het me verbeeld had en zijn we verder gegaan.
Nu ik het dus toch wel goed gezien te hebben.
We konden de cache snel vinden en loggen en discoverden
TB Fishgraten auf Reise
Ahoy There!
Dit was voor ons de laatste cache van deze serie, voor het stuk langs de drukke weg gaan we niet meer terug, maar we hebben enorm genoten van het prachtige stuk van Ligne 38



Geen opmerkingen: