woensdag 21 oktober 2015

Powertrail Veenendaal 075 t/m 103 (oneven)

03-10-2015
#075
Deze cache was er niet meer.

#077
Soms waren er ook een soort van 'staartjes' aan deze trail,
zoals hier waar je even heen en weer op een weg moest rijden om de cache
te zoeken. Ik heb hem gevonden.
 #079
Deze cache was er ook niet meer

#081
Dit was helemaal een smal weggetje, waar het heel lastig was
om je fiets ergens neer te zetten.
Het was hier wel heel mooi, maar ik vond het wat zoeken betreft
het minst geslaagde stukje van de trail.
Ik vond de cache.
Ook discoverde ik TB:
Lia's reisstempel
 #085
Hier liepen twee levensmoeie kippen op de weg.
Ik heb nog geprobeerd om ze naar het lagergelegen veld te krijgen, waar al hun
vriendinnetjes liepen te scharrelen, maar nee hoor, ze hadden geen zin.
Toen ben ik de cache maar gaan zoeken en ik heb hem gevonden.
 #087
Gevonden
 #089
Gevonden
 #091
Toen ik hier de cache gevonden en gelogd had, maakte ik een foto tegenover de cacheplaats.
De boomkweker kwam net om de hoek van een aantal bomen gelopen en vroeg me
waarom ik nou juist van dat stukje een foto stond te maken :-)
Toen heb ik hem maar even uitgelegd over geocachen.
Nu snapte hij eindelijk wat al die mensen steeds maar aan de overkant van de weg
stonden te doen. :-)
 #093
Op het moment dat ik hier aankwam om te gaan zoeken, kwamen er muggles aan
die op het veldje aan de overkant met hun paarden bezig gingen.
Er kwamen nog meer muggles aan en het werd een hele praatgroep, waarbij ze steeds
naar mij stonden te kijken.
Ik heb een broodje gegeten en hier en daar een beetje rondgekeken, maar de muggles
gingen niet weg en ik kon niet echt goed zoeken, dus dit werd een DNF :-(
 #095
Deze cache lag ook weer in een 'staartje'.
ik heb hem gevonden.
 #097
Gevonden
 #099
Gevonden
 #101
Gevonden
 #103
Gevonden
En met het vinden van de laatste cache had ik het hele oneven rondje af, met maar 1 DNF.
Toen ik de hoek om reed kwam ik langs een restaurant en daar ben ik op het terras een kop koffie gaan drinken met appeltaart erbij, dat had ik wel verdiend. :-)

Geen opmerkingen: