maandag 19 juni 2023

Grupa Folclórico das Doze Ribeiras

 02-06-2023
Voordat we naar Terceira vertrokken heb ik geprobeerd om zoveel mogelijk puzzelcaches op te lossen.
Voor deze cache moest je een online puzzel maken, maar de link werkte niet...
Ik had de legger gemaild, maar uiteraard geen reactie gekregen (wij staan vast op een zwarte lijst omdat we zoveel caches op Need Maintenance zette).
Ik had foto's bekeken en zag 2 cachers op een plek zitten met de cache en dacht dat ik de plek wel zou herkennen als ik het zag.
Ik dacht dat die plek bij de Grupa Folclórica in Doze Ribeiras was, maar hoe we ook zochten en keken, niets wees op die plek.
Toen we in Zone de Lazar vanaf de traditionele cache weer terug naar de auto liepen, zag ik ineens een stukje waarvan ik dacht dat dat DE plek was, dus ik zei tegen Fairy1 dat we daar even moesten gaan kijken.
En ja hoor, het was DE cacheplek en we vonden de cache gelijk.
Het was een munitiekistje, helemaal vol met water, dus die kreeg een Need Maintenance :-)

Geen opmerkingen: