zondag 25 juni 2023

Fauna dos Açores #09

 

04-06--2023
De gps wees naar de linkerkant van de weg en aangezien de hint Rocks was en we die daar ook zagen hebben we daar een hele poos gezocht.
Het lag in een haarspeldbocht van de weg, dus ik zag Fairy1 steeds verder naar beneden gaan, maar vinden kon hij de cache niet.
Ik ben toen maar eens foto's gaan kijken, waar ik niet wijzer van werd en daarna heb ik logjes gelezen.
Een cacher schreef dat ze heel lang aan de verkeerde kant van de weg gezocht hadden, dus ik ging eens aan de overkant van de weg kijken.
Tussen twee struiken door zag ik hogerop een open plek met rotsen aan de zijkant, dus ik riep Fairy1 die omhoog klom en ging kijken.
En ja hoor, daar vond hij de cache,  ook weer zo'n leuke met een Madeira hagedis erop; die zien we hier volop, maar ook thuis in de muren rondom het huis.


Geen opmerkingen: