dinsdag 7 januari 2020

Immeubles Art Nouveau : le 6 rue de Hanouvre

07-01-2020
Deze kleine, 1 stage, multi had nogal wat voeten in de aarde.
Ik had in de franse tekst gelezen dat ik in deze straat op de gevel van nummer 10, 5 woorden moest vinden om de coordinaten van de final uit te kunnen rekenen, dus ging ik gisteren op pad.
Ik vond de gevel van nummer 10 en daar stonden 5 woorden op!
De formule was me te ingewikkeld, dus liet ik het rekenwerk aan Fairy1 over, maar die bleef gisteravond een foute checker krijgen.
Hij las de tekst en vroeg me of dat de woorden op de deur waren, eh nee.
Nu had ik een foto van de deur gemaakt, maar hoe ik ook keek ik kon geen bordje met 10 woorden! ontdekken en dat had ik toch nodig, want daarvan moest ik de eerste 5 woorden hebben :-)
Vandaag kwam ik er bijna weer langs dus heb ik even een klein ommetje gemaakt en weer zag ik geen plakkaat met 10 woorden.
De deur stond open en er stond iemand van de beveiliging in de deuropening, maar toen die een stapje opzij deed, zag ik een heel klein plakkaatje, waar inderdaad 10 woorden opstonden.
Ik maakte vlug een foto en thuis werd het uitgerekend en omdat dit de goede woorden waren kregen we nu wel een groene checker.
Vanavond gingen we ergens eten en toen hebben we op de terugweg weer een klein ommetje gemaakt om de cache te zoeken en dat lukte gelukkig wel gelijk.

Geen opmerkingen: