zondag 12 januari 2020

I love Paris

12-01-2020
Het idee van deze Wherigo is erg leuk, er zijn 40 touristische attracties en als je denkt dat je bij een attractie bent, zet je de cartridge aan en als het dan een attractie is die ingevoerd is, popt er een plaatje van een frans icoontje op, dat je er een gevonden hebt.
Die gaat dan in je inventaris en op die manier moet je 5 attracties verzamelen.
Tussendoor kun je het beste het spel opslaan, maar om de een of andere reden ging het dan helemaal mis bij mij en kreeg ik een bug op mijn scherm, terwijl alle wat opgeslagen zou moeten worden dan verdwenen was...
Zo ben ik een aantal keren heen en weer gelopen tussen een paar attracties, maar de bug bleef komen.
Thuis heb ik de cartridge van mijn smartphone gehaald en opnieuw geladen in de hoop dat dat zou helpen.
Toen ben ik achter elkaar de attracties langs gegaan, zonder op te slaan en steeds een foto te maken als ergens het icoontje tevoorschijn kwam, zodat ik bewijs zou hebben.
Maar het ging goed, ik liep langs 5 attracties, de final coordinaten kwamen in beeld, ik maakte er een foto van en dat was maar goed ook want toen kwam de bug weer en was alles weer om zeep.
Vandaag kwamen we langs de plek van de final en daar vonden we inderdaad de cache!
De aanhouder wint!

Geen opmerkingen: