maandag 20 januari 2020

Eau de source à Paris - Spring water in Paris

19-01-2020
Aan de overkant van de weg op Square Henri Rousselle is een bron en daar gingen we deze Earthcache doen.
We moesten treden tellen van de trap erachter, dit om te bewijzen dat we er echt wel geweest zij en doormailen hoe diep de bron is.
Een foto maken zonder muggles erop bleek nogal lastig te zijn, want het is hier een komen en gaan van mensen die allemaal flessen komen vullen met het water.
Ook werd er gevraagd wat je van de kwaliteit van het water vind, dus ik hield mijn hand onder de kraan om er wat van te drinken, maar tot mijn verbazing was het water lauw.
Het drinken heb ik toen maar overgeslagen, ik ben al niet zo'n grote fan van water drinken, maar lauw water vind ik helemaal afschuwelijk.
De Earthcache was interessant en leuk om te doen.

Geen opmerkingen: