maandag 7 mei 2018

Chuecatown

19-04-2018
Toen we vanmorgen op Plaza Mayor waren ontdekten we dat er in de stad een Menina Parade is, net 3 dagen geleden zijn er allemaal grote poppen neergezet, die geinspireerd zijn op het schilderij Las Meninas van Diego Valásques dat in het Prado hangt.
Aangezien wij gek zijn op zulke parades en net voor de Tourist Info stonden, haalden we daar een plattegrondje en besloten we om de stad via die parade te gaan ontdekken.
Er liggen niet echt heel veel caches in het centrum, maar we hielden wel in de gaten of er in de buurt waar we waren eentje zou liggen, zodat we die gelijk konden zoeken.
Op Plaza de Chueca stonden twee meninas en er lag een cache.
Het was best druk op het pleintje, maar gelukkig was er net niemand op het nulpunt en ging ik daar zitten en deed ik alsof ik wat zocht in mijn tas en voelde ik gelijk naar de cache en ik had hem zo te pakken zonder dat iemand het merkte, zelfs Fairy1 had het niet in de gaten :-)

Geen opmerkingen: