maandag 16 april 2018

Santawalk 8 - 2 - 13

 26-03-2018
In het bos vlakbij ons huis ligt een puzzelserie in de vorm van een S.
De puzzels zijn hartstikke lastig en ik heb er ook nog maar een paar op kunnen lossen.
Vandaag ging ik samen met Mowgli op pad om er 5 te zoeken om weer wat punten te verzamelen voor de Planetary Pursuit.
Van de 5 hebben we er maar 3 kunnen vinden.

#8 Okiedokie
Tussen de bomen draaide de gps weer helemaal dol en hebben we erg lang moeten zoeken.
Gelukkig kon Mowgli hem toch nog vinden.

#2 Kleuren
Een heel stil pad, met tal van plekjes om een cache te verstoppen, maar nee, deze lag een meter of 15 van het pad af, maar we hebben hem gevonden.

#13 Op de bezem
Deze vond ik gelijk en dat was meer geluk dan wijsheid, want ik draaide me even om en mijn blik viel gelijk op de cache.

Geen opmerkingen: