dinsdag 17 april 2018

Appie 31 t/m 42

 29-03-2018
We moesten voor een crematie naar Twente toe en zouden daar ook overnachten.
Toen ik op de kaart keek of er nog leuke caches in de buurt lagen, viel mijn oog op een Geo Art van een apenkop.
 Een serie van 63 caches en een bonus, die duidelijk gemaakt waren voor de art en daarop puzzels hadden die bijna geen puzzels waren, de coordinaten waren met de letters van het alfabet aangegeven en A=1, hoe makkelijk kan het zijn.
Ik heb dus een paar uurtjes besteed aan het omzetten van de letters en toen hadden we het rondje goed op de kaart.
We boekten voor twee nachten een huisje in Haaksbergen en vertrokken gisteren, maar bij Eindhoven begon het te regenen en het is die dag niet meer droog geworden, dus hebben we geen caches gezocht.
Vandaag was het gelukkig wel droog, maar echt apekoud.
Het plan was dat Fairy1 mij af zou zetten bij nummer 31 en dan de auto zou parkeren bij 63 en me tegemoed zou fietsen, zodat ik niet alleen door het stuk bos zou moeten.
Alleen was het bij nummer 31 ook the middle of nowhere en van alles en iedereen verlaten, daarom besloten we om deze keer maar met de auto te cachen, omdat die vanmiddag nodig was om op tijd bij de crematie te zijn.
We reden totaan cache 42, daar konden we niet verder omdat daar het bos begon.
We vonden alle caches op dit stukje.
 #31
 #32
 #33
 #34
 #35
 #36
 #37
Voor deze cache kregen we het souvenier van Pluto en omdat we nu 9 souveniers hebben kregen we daarvoor ook het tiende souvenier en hebben we de hele serie kompleet!
 #38
 #39
De caches waren voorzien van allerlei soorten aapjes.
Er waren ook heel wat van deze knuffels die een cache vasthouden; zo ontzettend leuk.
 #40
 #41
 #42


Geen opmerkingen: