donderdag 7 augustus 2014

Voetweg 24

03-08-2014
Toen we thuiskwamen van het Event in Brussel  was Fairy4 bezig met het eten en keek ik even mijn mail.
Net toen ze riep dat het eten klaar was, opende ik een mailtje met een nieuwe cache hier in de buurt en op het kaartje leek het wel erg dicht in de buurt te zijn.
Toen ik de koordinaten in Google maps opzocht, kwamen die zowat in de achtertuin uit.
Twee huizen verderop ligt een voetweg en daar had iemand een cache geplaatst.
Normaal kan een First To Find ons absoluut niet boeien, maar nu had ik zoiets van die ga ik gelijk bekijken.
Gelukkig hadden we een salade en gepofte aardappels en die konden wel eventjes wachten en samen met Fairy1 en Mowgli liepen we naar de voetweg, waar ik de cache gelijk vond.
Toen we klaar waren met loggen, kwamen er twee andere cachers aan, die aan de andere kant van het dorp wonen en wel voor een FTF gingen, die waren wel teleurgesteld.
De cache is gelegd door iemand die zelf nog maar 1 cache gevonden heeft en dat is wel te merken, want hij ligt op een plaats, waar als je hem niet heel voorzichtig en goed terugstopt, of niet in de gaten hebt dat er verder geen bodem is, hij in de diepte valt en je er nooit meer bij kunt.
Dat zou de legger dus eigenlijk even aan moeten passen, maar het is wel heel leuk dat er nu ook een cache vlakbij ons huis ligt.
We liepen met de andere cachers terug naar de weg en terwijl we bij hun auto stonden te praten, zag ik op het raam nog een Travelbug: Black Danger en daar heb ik gelijk een foto van gemaakt om te discoveren.
Dit was een hele leuke, onverwachte afsluiting van deze cachedag.

Geen opmerkingen: