dinsdag 5 augustus 2014

LCE : Teussers

01-08-2014
Toen we terug reden uit Tervuren moesten we binnendoor omdat de afrit naar de snelweg afgesloten was wegens werkzaamheden.
Zo reden we Bertem binnen en toen ik dit monument op de rotonde zag, herinnerde ik me dat dit het beginpunt van een korte multi was.
We parkeerden de auto wat verderop en keken op de tablet of de listing daar in stond en warempel dat bleek zo te zijn.
Er was een simpele vraag, het antwoord moest omgezet worden in cijfers en daarmee kon de berekening voor de final gemaakt worden.
En zo zaten wij midden op de rotonde, te rekenen en te kijken naar de mooie zonsondergang, terwijl iedereen die voorbij kwam naar ons keek :-)
De eindkoordinaten waren nogal een stuk weg en daar zijn we met de auto naar toe gegaan.
De cache konden we daar redelijk snel vinden en voor deze multi kregen we de sightseer souvenir.
En als ik de quiz doe welk type geocacher ik ben komt daar de sightseer uit en dat klopt wel :-)

Geen opmerkingen: