donderdag 28 augustus 2014

Bunker and Beyond

24-08-2014
Toen we de auto parkeerden om naar deze cache te wandelen zag ik dat de terreinaanduiding 4 sterren had.
Normaal slaan we die over, maar we besloten om er even heen te wandelen en op de plaats te kijken of we het wel of niet zouden doen.
Volgens de listing heb je voor deze cache nodig: gezond verstand, oog voor detail en een gsm, wij meenden dat we alles hadden :-)
Bij de bunker aangekomen zagen we een veld vol met brandnetels en bramenstruiken, waar een cachepaadje doorheen liep.
Eerst ging Fairy1, die een lange broek aan had, er naar toe en hij vond de cache gelijk.
Er zat een cijferslotje aan, maar hoe kregen we dat nu open...
Ik trok mijn rok zo ver mogelijk naar beneden en waagde me ook door de netels...
Samen zochten we het detail, nou dat viel nog helemaal niet mee, maar uiteindelijk vond Fairy1 het!
Toen waren we er nog niet, we zagen een telefoonnummer, waar we een sms naar toe moesten sturen om een code te krijgen, pfffff
Ik kan dus absoluut niet sms'en, maar Fairy1 dacht dat hij het kon.
De eerste letter ging goed, zodra hij de tweede letter deed veranderde de eerste...
Na dit een paar keer herhaald te hebben, zei ik, weet je wat, we bellen Mowgli, dan heeft die gelijk ook de code voor de moeite.
Zo gezegd zo gedaan. Mowgli stuurde een sms, kreeg gelijk de code door, waarna wij het slotje open konden maken en het logboekje konden tekenen!
Thuis bleek dat we een banner voor deze cache kregen, dus dat was erg leuk (ik ben dol op het verzamelen van souvenirs en banners).
Ook bleek dat Fairy1 een automatisch woordenboek aan had staan op zijn gsm...weten wij veel LOL.
 

Geen opmerkingen: