zaterdag 20 mei 2023

Núcleo Interpretativo Baleieiro da Maia

 07-05-2023
Bij Miradouro Vigia da Baleia ligt deze kleine multi.
De miradouro bestaat uit twee stukken met trappen en het bord dat we nodig hadden om de final te kunnen berekenen staat bij het kleine huisje aan de onderste trap.
Er stond een gigantisch harde wind vanaf rechts, nu was op het eerste stuk trappen nog een rotswand aan de rechterkant, dus geen enkel gevaar om van de berg afgeblazen te worden, maar het tweede stuk ging over de bergkam en had alleen maar muurtjes van ongeveer 50 cm waarna het recht naar beneden ging.
Wij vonden de wind te sterk om dit stuk af te dalen, dus helaas ging het doen van deze multi niet door.
Nu had ik wel foto's gezien van mensen die bij de steen met de naam van de miradouro stonden, dus ik dacht laat ik daar voor de grap eens kijken of ik de cache daar vind...
En laat ik hem daar nou vinden!
We schreven onze naam in het logboek en zo hadden we deze multi dan alsnog.

Geen opmerkingen: