maandag 10 april 2023

MMST 31 t/m 40

 08-04-2023
 
31. Ratatouille
Deze cache lag op een heuveltje, dus klom Mowgli daar alleen naar toe, maar toen het camouflage net weg was kon ik van beneden de grote soeppan zien waarin de cache verstopt zat.
32. De gelaarsde kat
In de hint stond dat de gelaarsde kat natuurlijk ook muizen ging vangen en dat heel simpel deed met een blokje kaas.
Wij vonden een muizenval, met daarin een geel doosje geklemd, waarin het logboekje zat.
33. Cars
De Cars cache vonden we in een vangrail en dat vond ik ook weer een geweldig goed passende locatie.
34. Alice in Wonderland
Deze was ook weer zo goed bedacht.
De witte haas verdween in the Rabbit Hole (holte in een boom) en verloor daar zijn klok.
De cache was een oude wekker!
35. Het tinnen soldaatje
Op de dop van deze petling zat een speelgoed soldaatje geplakt.
36. Repelsteeltje
Deze cache was verstopt onder een bos stro (hoog gras) 
37. Tarzan
Er was een stuk tak losgeraakt, maar Tarzan had zich gelukkig in veiligheid kunnen brengen.
We vonden de cache uiteraard onder een stuk tak.
38. Mary Poppins
Dit vond ik misschien wel de allerleukste cache van de serie.
Op het nulpunt vonden we een rode paraplu en dat was tevens het logboek.
Met de alcohol stift hebben we onze namen erop geschreven.
39. Assepoester
Mijn favoriete sprookje was er ook.
Dit was een petling met een plaatje van Assepoester erop.
40. Goofy
En dit vond ik de minst leuke cache, maar dat komt omdat we heen en weer tot halverwege dit smalle pad moesten en het heel lastig is om mijn zware elektrische fiets tekeren.
Het verhaal ing dat Mickey en zijn vrienden niet wisten of ze dit pad moesten nemen en er halverwege achter kwamen dat het niet zo was en Goofy toen snel een potje verstopte.
De cache hebben we gevonden en het keren van de fiets is ook gelukt!

Geen opmerkingen: