donderdag 20 april 2023

Djoseph et Françwès

 19-04-2023
We gingen een dagje naar Namen en deze keer had ik deze virtual (multi) voorbereid, zodat we precies wisten waar de Waypoints waren.
Het bleek dat we op elk WP een gevelsteen moesten zoeken en daar een vraag over beantwoorden.
Naar deze eerste hebben we een poos moeten zoeken, maar dat kwam omdat de coördinaten wat afweken, maar we hebben hem gevonden.
Hier zou het WP aan de linkerkant moeten liggen, we zochten in de hoek, in twee straten, maar konden werkelijk nergens een gevelsteen vinden.
Uiteindelijk ben ik maar eens op Google gaan kijken of ik iets kon vinden en toen zag ik hoe de gevelsteen eruit moest zien en dat hij bij een Italiaans restaurant moest zitten.
We liepen dus weer terug de steeg in en keken naar het restaurant dat aan de rechterkant zat.
Ze hadden een zonnescherm uitstaan, daar waren we onderdoor gelopen, en precies daarboven zat de gevelsteen, die dus totaal niet opviel.
Maar nu we hem gevonden hadden konden we de vraag beantwoorden.
Deze zagen we dan weer gelijk.

Net als deze
Nu hadden we alle antwoorden, die we naar de CO moesten mailen als bewijs dat we er ook echt geweest zijn en konden we naar het laatste Waypoint om een foto te maken bij het standbeeld van Djoseph et Françwès.
Omdat de Fairy bijna niet meer te zien is als je een foto van het hele standbeeld maakt heb ik hem in de kooi met de slak gezet.
Het was een leuke virtual om te doen.

Geen opmerkingen: