woensdag 28 december 2022

Landhuizen aan de Utrechtseweg

 27-12-2022
 De eerste labcache die ik vandaag deed bracht me langs allemaal schitterende landhuizen aan de Utrechtseweg.
Omdat ik terug wilde lopen naar het centrum deed ik deze labcache in omgekeerde volgorde, waardoor ik de bonuscache, die aan het einde ligt, niet heb kunnen doen, maar dat vond ik niet erg.
De huizen waren schitterend en de vragen waren goed te doen.

1. Ma Retraite
2. Veldheim
3. Schaerwijde
4. De Brink
5. Beeklust
Bij Beeklust had ik wel even moeite met de vraag, maar dat kwam omdat ik links en rechts weer eens door elkaar haalde :-)
Ik maakte even foto's en heb de vraag later, terwijl ik rustig op een bankje zat, nog eens bekeken en toen kon ik wel het goede antwoord geven.
Het was een fijne labcache, door een heel mooi stukje van Zeist.

Geen opmerkingen: