woensdag 28 december 2022

Geniet nog even na, West 10

 27-12-2022
Deze cache deed ik tussen Waypoints 2 en 3 van de Landhuizen labcache.
In de listing had ik gelezen dat je voor deze cache een magneet nodig hebt, maar onze magneetstok ligt in Capelas...
Nu zijn we in België ook al een paar keer met een magneet bezig geweest om een cache in de buurt te pakken te krijgen, wat niet lukt omdat de magneet aan een touwtje steeds tegen de ijzeren paal aankomt en niet verder dan 10 zakken wil.
We hebben hem al ingepakt, wat ook niet werkte, dus ik dacht ik moet iets verzinnen voor deze cache.
Ik nam een fotokokertje, plakte een magneet onderop aan de buitenkant en de binnenkant, verzwaarde het met wat euro's zodat het beter zou zakken, maakte er een touw aan vast en deed het dekseltje er weer op.
Om dit in mijn tas te stoppen, waar mijn bankkaarten en telefoon in zitten, leek me niet handig, dus stopte ik het kokertje in mijn (wijde) laarsje :-)
Ik voelde het gelukkig niet echt bij het lopen en dat was maar goed ook, want toen ik bij deze cache aankwam bleek hij gewoon aan een bank te hangen en bleek er helemaal geen magneet nodig te zijn.

Geen opmerkingen: