zaterdag 1 februari 2020

Statues du Jardins des Tuileries

01-02-2020
Dit was een lastige, maar wel hele leuke multi.
Om te beginnen had je de plattegrond van du Jardin des Tuileries met daarop de plaatsen van alle standbeelden.
Dan had je de lijst met namen van de standbeelden en aan het nummer kon je dan op de plattegrond zien waar het ergens in de tuin moest staan.
Vervolgens had je 12 plaatjes, die 12 beelden symboliseerde en aan de hand daarvan moest je uitzoeken om welke 12 beelden het ging.
Eerst dacht ik dat wel in de tuin te gaan doen, maar ik kwam er al vlug achter dat ik dat toch beter thuis kon doen, met pen en papier naast me en nog belangrijker Google translate.
Toen ik eenmaal wist welke beelden er bedoeld werden en ik wist waar ze stonden kon ik er naar toe om bij elk beeld het laatste cijfer dat op de beschrijving vermeld stond te noteren.
Drie beelden waren weggehaald en daar stonden alleen nog de sokkels en alleen op 1 van die 3 sokkels zat nog het plaatje met de beschrijving en jaartallen.
Dus heb ik thuis op Google de plaatjes van de andere twee beelden proberen te vinden, maar dat lukte maar van 1 beeld.
Gelukkig was er een totaalsom ter controle, dus toen ik alle 11 getallen bij elkaar optelde en van het totaal aftrok had ik het laatste cijfer.
Toen kwam er een hele ingewikkelde berekening waar Fairy1 zich mee bezig heeft gehouden en toen dat klaar was werd de checker groen!
Vandaag hebben we een kleine wandeling naar de Tuileries gemaakt en hebben we deze multi kunnen afronden met het vinden van de cache.

Geen opmerkingen: