zaterdag 15 februari 2014

Salvem as Baleias

24-01-2014
Op de kaart van geocaching.com ligt deze multi voor de deur van ons stukje land en daarom wilden we graag proberen of we er een smiley van zouden kunnen maken.
Voor stage 1 moesten we via spoilerfoto's op zoek naar bepaalde rotsen en daar zou dan waarschijnlijk een cache met nieuwe info liggen.
Het liep erg lastig tussen alle rotsen door en ik ben nog een keer lelijk gevallen, maar we hebben de rotsen kunnen vinden en even later, inderdaad een doos met daarin de coordinaten van stage 2 en op drie cijfers na de coordinaten van stage 3.
De ontbrekende 3 cijfers moesten we op stage 2 zoeken.
Ook lag er een duikbril in de doos en toen kreeg ik al zo'n voorgevoel.
Er mochten bij de logs geen foto's geplaatst worden van de opdrachten en uit de Portugese logjes werden we niet veel wijzer en in de cachebeschrijving stond verder ook niets over het water in.
Maar mooi dat stage 2 dus in het midden van het zwembad was...
Eerst hebben we nog aan de overkant van het bad tussen de rotsen gekeken, maar nee hoor, de gps bleef naar het midden wijzen.
Nu denk ik niet dat de meeste mensen die zo'n multi doen badkleding bij zich hebben en dan kun je dus mooi terug om die te halen, zo leuk (not)
Ik heb altijd wel mijn badkleren en een handdoek in de auto liggen, ook nu in de winter, want als we bij de Caldeira Velha zouden komen, zou ik daar wel weer even willen zwemmen, maar dit water vond ik dus echt nog te koud.
Jammer maar helaas, misschien dat we bij een volgend bezoek aan het eiland verder gaan zoeken.

Geen opmerkingen: