dinsdag 11 februari 2014

Coliseu Micaelense

22-01-2014
Deze puzzel had ik begin vorig jaar al opgelost en toen we er waren hebben we geprobeerd de cache te 
vinden, maar het was de week van de Sata rally en het was erg druk in de straten.
De cache hebben we toen niet kunnen vinden (veel te veel muggles).
Nu deden we een nieuwe poging en waren er nauwelijks mensen op straat, wat het zoeken een stuk makkelijker maakte.
We hebben er wel een hele poos naar lopen zoeken, want de size stond op not choosen en dat is dan bijna altijd een nano en daar zochten we dus ook naar.
Er waren best veel plaatsen waar een nano verstopt kon zijn, maar we konden er nergens eentje vinden.
Uiteindelijk keek ik op een plaats waar ik al eens eerder gekeken had, alleen keek ik er nu vanaf een andere kant naar en toen zag ik iets, geen nano, maar gewoon een micro...
Maar goed, we hebben er weer een smiley in Ponta Delgada.

Geen opmerkingen: