zondag 18 augustus 2024

Atomium

 
17-08-2024
Bij het Atomium ligt een geo art in de vorm van het Atomium.
Hier hebben we een jaar of wat geleden al heel veel van gedaan, maar ik had gezien dat er een aantal nieuwe bijgekomen waren en toen Fairy1 in april op bezoek ging bij een collega, ging ik naar het Atomium toe om daar de vragen open te zetten.
De meeste labcaches zijn niet-opvolgend, maar er waren er een aantal, die dat wel waren en waar we nog 1 vraag voor moesten beantwoorden
#116 was er zo een en met het beantwoorden van die vraag hadden we genoeg punten voor het eerste souvenir van de Cosmic Quest Challenge.
Voor het volgende souvenir hebben we nog 80!!! punten nodig.
Één labcache WP is 1 punt, ik heb er nog genoeg te beantwoorden om het tweede souvenir te krijgen, maar omdat ik er toch ook wel een paar in reserve wil houden voor 'noodgevallen'  heb ik(nog) niet alle openstaande labcaches gedaan, maar de volgende
18 - 81 - 25 en 23 die allemaal nog een vraag open hadden staan en nu dus voltooid zijn.
135 - 138 - 139 - 140 - 150  en 152 hadden allemaal 5 vragen en nu staat het puntentotaal op 54, dus nog 46 nodig.
We gaan eerst kijken hoe ver we nog komen met caches hier op het eiland, voordat we de rest van deze serie beantwoorden.

Geen opmerkingen: