donderdag 5 januari 2023

Leuven "The Place to Beer"

 05-01-2023
De eerste 4 Waypoints van deze Labcache deden we in december terwijl we KDolls aan het zoeken waren.
Het thema was bier en daarvoor moesten we vragen beantwoorden op verschillende plaatsen, zoals 
 
 De Grote Markt

 De Oude Markt

Bij Brouwerij Domus hebben we heel lang moeten zoeken.
Uiteindelijk vonden we het antwoord ergens verstopt in een onderdoorgang in een steeg.
Fiere Margriet was het laatste punt dat we in december deden. 
Het antwoord hier was heel slecht te lezen en ik moest er een foto van maken en inzoomen voordat we konden zien wat er nou precies stond.
Voor het laatste Waypoint moesten we helemaal richting de Vaartkom en dat werd ons 
te ver lopen, dus stopten we ermee.
Vandaag gingen we dan met de auto richting De Hoorn. 
De verkeerssituatie is daar gewijzigd, dus bleef Fairy1 op 200 meter er vanaf in de auto zitten en liep ik er naar toe.
Toen de vraag op popte moest ik een aantal meters verderop een poort zien met daarop cirkels en horens en die tellen.
Nou ik ben twee keer om het gebouw gelopen, veel poorten gezien, maar geen cirkels en horens.
Omdat ik 2 cijfers nodig had X en Y ben ik onderweg naar de volgende labcache begonnen met 10 en zo verder gokken, tot het bij 27 raak bleek te zijn.
Daarmee hadden we deze labcache voltooid.
Hij was wel aardig, maar ik hou er niet van als ik antwoorden moet gaan gokken.

Geen opmerkingen: