maandag 19 april 2021

Au confluent des Rus

18-04-2021
Deze cache bracht ons in een bosachtig stukje waar een Y-vormig watertje doorheen stroomt.
Het nulpunt was net op de hoek van waarde watertjes samen komen en ik dacht dat hij net aan de andere kant zou moeten liggen, dus probeerde ik erover te springen...
Mijn benen waren te kort, dus ik stond weer eens in de modder met mijn laarsjes.
Nadat ik gezocht had en de cache niet kon vinden kwam Fairy1 erbij (die moest de auto ergens zien te parkeren) en hielp me terug naar de overkant en toen zag ik ineens de cache naast me aan de rechterkant van het watertje.
Dat was zelfs voor de lange benen van Fairy1 te breed, dus sprong hij eerst naar het stukje land tegenover ons en daarna een stukje verderop,  waar het wat smaller was, weer naar de overkant en toen kon hij de cache loggen! 
Daarna is hij weer twee keer terug gesprongen en droog aangekomen :-)

Geen opmerkingen: