maandag 8 maart 2021

R- 1,2 en 3

 07-03-2021
 
Van de R  serie hebben we al eerder caches gevonden.
In Loonbeek liggen er 3 en die zochten we vanmiddag
 
 R-2 Speelbos
Er was een groep scouts jongeren aan het springtouwen op het plein, dus we moesten een beetje voorzichtig zoeken.
Er waren twee plaatsen waar de hint op kon slaan, maar daar vonden we de cache niet.
Na een poos heb ik eens foto's in de logs bekeken en toen zag ik iets waarvan ik dacht dat ik wist waar het was.
Toen ik daar ging kijken keek ik recht tegen de cache aan, die eigenlijk zo in het zicht hangt, maar die toch helemaal niet opvalt.
Toen herinnerden we ons dat we zulke caches van deze CO al vaker gevonden hebben, ze zijn heel knap gemaakt.

R-1 Biezenstraat
Nu we eenmaal weer wisten naar wat voor soort caches we zochten liepen we zo tegen deze cache aan.

R-3 v.d. Vorstlaan
En ook deze cache konden we gelijk vinden en daarmee hadden we de 4 caches in Loonbeek allemaal gevonden.


Geen opmerkingen: