vrijdag 20 januari 2023

PT Entre Trilhos 3 caches

 13-01-2023
Fairy1 moest voor een controle van een kies bij de tandarts in Maia zijn en in die tijd heb ik nog een cache van deze serie gezocht en gevonden.
 #3
De cache vinden was geen probleem, maar het waaide gigantisch hard en ik had de grootste moeite om te zorgen dat de zakjes en het logrolletje niet weg zouden waaien. Het is me gelukt om te loggen en alles weer terug te leggen zoals ik het had gevonden.

19-01-2023
Fairy1 moest nu voor een behandeling van een kies terugkomen bij de tandarts en ik ging weer mee voor de gezelligheid.
Ik wilde graag een stukje van het kustpad wandelen en daar nog wat caches zoeken, maar wilde dat niet alleen doen, dus toen Fairy1 klaar was zijn we samen gaan wandelen.
We namen het stukje dat begon bij nummer 3 en daarna lang de eerste twee nummers van de serie.

#2
Fairy1 had deze cache vrij snel gevonden.

#1
En ook deze cache vonden we vrijwel gelijk.

De nummers 4 en 5 liggen 'in het dorp' en die hadden we vorig jaar al gevonden.
We hebben nog naar nummer 6 gezocht, die moet onder de afbeelding van de miradouro liggen, maar voelen, kijken met het spiegeltje en er half onder kruipen leverde niets op.

Geen opmerkingen: