maandag 21 juni 2021

RO - Rondje Outgaarden 4 caches

 18-06-2021
In 2018 heb ik samen met Mowgli hier een aantal caches gezocht voor een challenge.
We hebben toen niet de hele serie gezocht en daarna zijn we hier nooit meer terug gekomen, tot vandaag.
We parkeerden de auto bij het begin van een multi, maar daar bleek ook #7 te liggen.
Ik herkende de plek, Mowgli en ik hebben hier toen best lang gezocht, maar de cache niet kunnen vinden.
Ook nu hadden Fairy1 en ik moeite om de cache te vinden en uiteindelijk ben ik maar eens in de logs gaan lezen.
Ik last dat het om springen/klimmen ging en toen dachten we dat het misschien om een hengelcache zou gaan, maar we zagen niets.
Wel waren er twee raampjes, die zo hoog zaten dat zelfs Fairy1 er niet bij kon, maar gelukkig had iemand er een tafeltje met 4 plastic stoelen neergezet en toen kon Fairy1 net bij dat raam kijken en daar zag hij de cache liggen.
Zonder de stoel hadden we hem nooit kunnen pakken.


#2
Deze cache lag net buiten het dorp, we vonden hem snel want hier konden we wel makkelijk bij.

#3
Dit was een vervelende plaats om te zoeken.
Aan de rechterkant van de weg is een lange haag van struiken, die een flink stuk over de stoep hangen.
De cache zit ergens in de haag en om erbij te kunnen komen moet je er half in kruipen, maar aangezien hier nogal wat muggles voorbij kwamen is dat niet echt fijn en handig zoeken.
Ik stond op de uitkijk en Fairy1 kwam steeds uit de haag als ik floot, maar uiteindelijk heeft hij de cache toch kunnen vinden.

#6
Deze cache ligt dan weer op een rustige plek buiten het dorp en was makkelijk te vinden.

We hebben nog een cache van deze serie gezocht, maar die bleek aan de overkant van een sloot met steile kanten te liggen, waar je niet overheen kon springen.
De andere optie was om een heel stuk door het net begroeide land van een boer te stampen en dat leek ons geen goede optie, dus  die hebben we overgeslagen.
De andere cache lag in de buurt van de laatste cache die we zochten, maar we hebben geen idee hoe we er moeten komen.
In de logs lazen we dat de meeste mensen over het veld liepen toen het nog niet begroeid was, maar dat was het nu dus wel en om 300 veld kapot te trappen ging het niet worden.
De andere optie was via een privé terrein, maar daar hingen duidelijk waarschuwingsborden dat het verboden was om er te komen en toen hebben we ook deze cache voor gezien gehouden.

Geen opmerkingen: