woensdag 9 juni 2021

Help een 10er in huis 11 t/m 21

 08-06-2021
 
#11
Toen we hier net aangekomen waren en begonnen met zoeken zagen we tot onze verbazing de andere cachers weer aankomen lopen...
Ze kwamen weer vlakbij ons staan en omdat ik daar niet happy mee was ben ik een stuk verderop gaan staan.
Het bleek dat ze de hele serie nu kompleet hadden op deze na, ze hadden de CO gemaild en een hint gekregen, dus ze zouden net zolang blijven tot ze hem gevonden hadden.
Wij hadden geen zin om op een afstand te blijven wachten tot ze hem eindelijk zouden vinden en daarom hebben we deze cache maar overgeslagen.
 
#12
Hier aangekomen hadden we weer een verkeerd nulpunt, maar ik had een idee waar de cache zou kunnen liggen.
Nog voor ik daar was kwam de overbuurman al van zijn terras af om te vertellen waar we moesten zoeken :-)
Zo vonden we deze cache dus heel snel.
 
#13
Dit was de enige cache waar een spoilerfoto hint bij was en dat was maar goed ook, want ook hier was het nulpunt er weer 20 meter naast.
Met de foto erbij konden we de cache snel vinden. 
#14
Deze cache zagen we gelijk hangen.

#15
Terwijl ik nog bezig was om het nulpunt te bepalen zag Fairy1 deze cache al.
#16
Ook hier hadden we weer een flinke afwijking, maar omdat we het bruggetje over moesten leek het me logischer als de cache ervoor zou liggen i.p.v. erna en dat bleek ook zo te zijn.
#17
Dit was geen leuke plaats voor een cache, in het dorp langs een drukke weg waar iedereen je bezig ziet.
Gelukkig konden we hem snel vinden, gelijk loggen en weer doorlopen.
#18
Dit was een lastig verstopte cache, maar we hebben zoiets al vaker gezien, dus we vonden hem snel. 

#19
Deze was weer makkelijk en werd gelijk gevonden.
 
#20
Dit was ook een lastige, maar ik had geluk dat mijn oog erop viel.
 
#21
De laatste cache van de serie viel tegen, want hij ligt precies langs een hele drukke weg, terwijl hij makkelijk nog ergens langs de veldweg verstopt had kunnen worden.
We konden hem gelukkig snel vinden. 
Nadat we de laatste cache gevonden hadden moesten we nog ruim 800 meter langs dezelfde drukke weg lopen om weer bij de auto te komen en dat vonden we niet echt een goede afsluiting van deze serie.
Maar behalve dit laatste stukje en het stukje in het dorp was het een mooie wandeling waar we van hebben genoten.

Geen opmerkingen: