donderdag 16 juli 2020

Petit tour de court 12 t/m 22

12-07-2020

#12
Voor deze cache moesten we een stukje omhoog klimmen. Gelukkig niet al te steil en we konden de cache snel vinden.
 #13
Ook deze cache hadden we gelijk te pakken en na het loggen hebben we nog een poosje genoten van het uitzicht.
 #14
Hier zag ik een geel touwtje in een holle buis verdwijnen en toen ik daaraan trok kwam er iets naar boven wat een cache zou kunnen zijn.
Maar ik wist het niet zeker, want het zat vast aan een waterpeilmeter en voordat we nou iets slopen...
Fairy1 dacht dat het een drijver was die de waterhoogte aangeeft, dus we hebben het maar terug gestopt en verder rondgekeken.
Dat was maar goed ook want Fairy1 vond een ander touwtje en daaraan hing iets dat heel duidelijk de cache was!
 #15
Hier wees de gps naar de verkeerde kant van het pad, waar we niets vonden.
Toen ik de andere kant op keek viel mijn oog op iets en dat bleek de cache te zijn en zo hadden we hem toch nog vrij vlot gevonden.
 #16
Dit was ook weer een hele leuke cache met een prachtig uitzicht.
 #17
Deze cache konden we ook snel vinden het was er ook weer eentje die gemaakt was met een 3D printer, maar gelukkig ging deze wel zo open.
 #18
We vervolgden het pad, dat steeds hoger en hoger ging en het was een hele klus om de e-bike omhoog te duwen, gelukkig deed Fairy1 dat voor me.
Op het nulpunt aangekomen konden we uitrusten, genieten van de omgeving, de cache loggen en net een trein voorbij zien komen.
 #19
Het pad kwam uit op een weg tegenover een kerkhof.
Daar hebben we even rondgekeken en toen gingen we weer verder.
We moesten de velden achter het kerkhof in en daar gingen we behoorlijk omlaag.
Een groot stuk konden we fietsen, maar toen het te steil werd zijn we gaan lopen en toen stonden we ineens voor 2 draaihekken....
We vonden de cache, logden hem maar toen konden we dus niet verder.
Ik zag mijn geest al spoken dat we dat hele eind weer omhoog zouden moeten, dit pad was veel langer en veel hoger dan het vorige.
Fairy1 dacht dat hij zijn fiets er wel door zou kunnen krijgen en mijn e-bike waarschijnlijk als hij hem verticaal zou zetten en dat is gelukkig gelukt, dus hoefden we niet terug en konden we verder op weg naar de volgende cache,
 #20
Hier kwamen we weer op een fietspad uit en de cache vonden we gelijk.
 #21
Ook deze cache konden we gelijk vinden.
 #22
Naar deze cache hebben we lang moeten zoeken en omdat er steeds muggles voorbij kwamen lopen en fietsen moesten we ook steeds stoppen.
Uiteindelijk is het Fairy1 gelukt om hem te vinden.

En toen gingen we op de kaart op zoek naar nummer 23, want in de beschrijving stond heel duidelijk dat het een rondje van 23 caches was.
Nergens konden we 23 ontdekken en we dachten dat hij disabled zou zijn, want dan zie je ze niet online, dus waren we klaar en gingen we weer naar de auto toe.
Thuis keek ik en zag ik dat de legger maar 22 caches geplaatst had, dus dat is duidelijk een typefout geweest,
Het was een bijzonder mooi rondje, de omgeving was heel afwisselen en erg mooi.
De caches waren allemaal anders en sommigen heel erg origineel, deze maker heeft er duidelijk erg veel tijd en moeite in gestoken.
Wij hebben een heerlijke dag gehad in een omgeving waar we nooit gekomen waren zonder deze serie.

Geen opmerkingen: