woensdag 4 maart 2020

[PGTXX] 21 en 22

04-03-2020
Vanmorgen ben ik in de buurt nog een paar caches gaan zoeken van deze trail.

 #21
Hier waren we gisteravond ook, maar toen stond er een muggle te bellen op een meter vanaf het nulpunt. We hebben even gewacht en wat rondgelopen, maar hij bleef maar bellen, dus toen zijn we naar het restaurant gegaan.
Vandaag liepen er wel wat mensen in de straat, maar niet echt veel en nu kon ik met het spiegeltje kijken waar de cache was en hem loggen.

#22
Hier was het wel wat drukker, maar de spoilerfoto was erg duidelijk en op een mugglevrij momentje kon ik de cache snel pakken.
Na het loggen moest ik weer even wachten om hem weer terug te leggen, maar ook dat heb ik zonder problemen kunnen doen.
Ik was van plan om nog verder te gaan cachen, maar bij nummer 23 was zo'n beetje iedereen in de straat de ramen aan het wassen of op straat bezig, het was echt niet te doen zonder op te vallen dus hier kom ik wel op een ander tijdstip terug.

Geen opmerkingen: