woensdag 26 juni 2019

Walk of Inspiration

04-04-2019
Naast The WHite House ligt het Point of Light Monument of The Extra Mile.
Verspreid over een mile liggen 34 medaillons van mensen die heel veel gedaan hebben voor andere mensen.
Hier moesten we 7 vragen beantwoorden en de vragen waren in volgorde van het pad.
Dat hielp wel want als je dan een vraag gemist had en bij het antwoord op de volgende kwam wist je dat je de medaillons daarvoor extra goed moest bekijken.
Het antwoord op vraag 5 konden we niet vinden, maar tussen vraag 4 en vraag 6 was er een stuk van de stoep helemaal opgebroken en afgezet, dus dachten we dat daar het medaillon met vraag 5 zou liggen.
Maar toen ik 's avonds de logjes doorlas kwam ik erachter dat alle medaillons bereikbaar waren...
Gelukkig had ik van alle medaillons foto's gemaakt zodat ik ze nog eens rustig kon lezen en toen ik de foto's tussen #4 en #6 goed bekeek vond ik het antwoord op vraag 5 en konden we deze cache logggen.
Het was een hele interessante en leerzame wandeling.

Geen opmerkingen: