dinsdag 10 oktober 2017

Dit is Belgisch deel 2 - 37 t/m 50

24-09-2017
Gisteren hadden we zoveel plezier tijdens het eerste deel van deze serie, dat besloten om vandaag de andere helft te gaan doen.
En zo reden we in de mist weer naar Scherpenheuvel, waar we de auto weer in de buurt van nummer een parkeerden en daarna richting nummer 37 gingen om vandaar af verder te gaan.
Na een tijdje trok de mist gelukkig weer weg en werd het prachtig weer.
Ook vandaag konden we weer alle caches vinden!

37. Puzzeltijd
 38. Jommeke
39. Review Time
40. Bonus
41. Wapenschilden
42. Puzzeltijd
43. Waalse keuken
44. Aardrijkskunde
45. Studio 100
46. De Smurfen
47. Eurovisie songfestival
48. Puzzeltijd
49.Bonus
50. De post
Ik heb geen foto's geplaatst van de caches, omdat de serie er nog ligt, maar ik wilde er toch eentje laten zien en toen heb ik deze uitgekozen.
De maker van deze serie is volgens mij erg goed met hout, want hij heeft echte kunstwerkjes gemaakt.
Deze cache heeft de post als thema en had de vorm van een brievenbus.
Bij deze cache stond in de listing de vraag of je wilde loggen op een ansichtkaart uit je omgeving , wij konden zo snel geen kaart van Leuven meer regelen, maar hadden er eentje van Brussel, wat ook in onze omgeving is. Daar hebben we onze naam opgeschreven en hem toen in deze brievenbus gedaan.

2 opmerkingen:

Marion zei

In Zweden vonden we ook zoiets. Je stopt er een ansichtkaart in, aan jezelf geadresseerd en met een Zweedse postzegel erop. Je neemt een andere er uit en die stuur je op met je naam en een kort verhaaltje of zo. Zo hoop je over een tijdje een kaart te ontvangen van een andere cacher. Leuk idee.

Jolande zei

Oh dat klinkt ook heel leuk. Hier zijn alle kaarten voor de legger.
Al je verhalen staan nog in mijn reader om te lezen, maar ik heb het op mijn manier een beetje erg druk :-)
Maar ik ga ze zeker lezen, want ik ben gek op reisverhalen.