zondag 19 maart 2017

Gruta do Poço Velho

06-02-2017
 Nadat we een poosje hadden moeten zoeken vonden we deze cache naast de oude grot.
Omdat we niet al te veel op wilden vallen in het stukje groen ernaast, waren we op het pad ervoor gaan staan om onze naam in het logboekje te schrijven.
En net toen we hem weer terug wilden leggen kwamen er twee tuinmannen aan die borders van hout gingen maken,...
Het zag eruit alsof dat wel een paar uurtjes zou gaan duren dat zou wel even gaan duren en omdat we de cache toch terug moesten leggen vroeg ik of ze Engels spraken, maar dat deden ze niet.
Toen heb ik in mijn beste Portugees proberen uit te leggen wat we aan het doen waren.
Ze snapten het verhaal van de kleine doosjes zoeken en je naam erin schrijven, maar het begrip geocachen begrepen ze niet, maar ik kon het doosje terug leggen en ze zouden het laten liggen.
Een week later is de cache nog een keer gelogd, ze hebben mijn verhaal dus echt begrepen en de cache zoals beloofd laten liggen! 

Geen opmerkingen: