dinsdag 28 maart 2017

General Humberto Delgado

08-02-2017
Boven deze straat lag op anderhalve meter hoogte nog een straatje voor winkels langs.
Vlakbij waar wij de cache moesten zoeken was een terrasje waar wat mensen zaten, maar omdat wij vrij snel in de gaten hadden waar de cache was en die uit het zicht van de mensen lag, ging Fairy1 op zijn tablet staan kijken alsof we de weg zochten en ik pakte snel de cache.
Terwijl ik onze naam in het logboekje stond te schrijven, kwam er iemand op de rand van het hoger gelegen stuk staan om te bellen....tja toen kon ik met geen mogelijkheid de cache terugleggen.
We hebben zo ongeveer de hele plattegrond van Lissabon uit ons hoofd geleerd, tot de muggle eindelijk klaar was met bellen en weer naar het terras terug ging.
Ik wist niet hoe vlug ik de cache terug moest leggen :-)

Geen opmerkingen: