donderdag 29 december 2016

Bat serie deel 1

17-12-2016

Eind vorig jaar verscheen er een kilometer of 10 van ons huis een puzzelserie die de leuke vorm van een vleermuis heeft.
De puzzels waren vreselijk, maar uiteindelijk is het me (met hulp) gelukt om ze op een na allemaal opgelost te krijgen.
Vandaag gingen we samen met Mowgli een begin maken aan het zoeken van deze cache, maar ook dat viel nog niet mee.

Bat 01 - episode 1 the cave
Hier zijn we twee keer geweest. Er waren niet echt heel veel plaatsen om een cache te verstoppen en er bleek dan ook geen cache verstopt te zijn, maar een tag, die we de tweede keer vonden.
Op de tag stond een aantal meters, maar geen richting erbij...nou dan kun je dus op heel veel plaatsen gaan zoeken.
We hebben op twee plaatsen gekeken, maar helaas, het begon al te schemeren en daarom zijn we naar huis gegaan, we zullen wel eens met Google een cirkel trekken van zoveel meter en dan kijken of daar een logische plaats uitkomt, alhoewel we bij deze CO misschien beter kunnen kijken naar een onlogische plaats.

 Bat 31 - episode 4 - the fox VII
Deze cache zat in een roestige, afbrokkelende buis en omdat ik geen zin had om roestscherven in mijn handen te krijgen, heb ik met een stokje gewurmd tot we de cache te pakken hadden.
 Bat 30 -episode 4 - the fox VI
Dit werd een vlotte oppikker.
Bat 29 - episode 4 - the fox V
En ook deze konden we makkelijk vinden.
We zochten nog een cache, maar toen we daar aankwamen lazen we dat we hier natte voeten zouden krijgen, waarschijnlijk zit er een tag onder het bruggetje over de landweg en om die te vinden moet je inderdaad het water in, maar daar vond ik het nu veel te koud voor.
We komen wel een keer terug en dan neem ik mijn laarzen mee.

Geen opmerkingen: