dinsdag 12 april 2016

Geocaching in Space

01-04-2016
Op 1 april, verscheen er op het  blog van Geocaching een verhaal over dat het nu mogelijk was om te cachen in space, hahaha.
Maar er was een link naar allemaal caches en die bij elkaar vormde deze tekening van een planeet.
Ik zag dat veel mensen de caches gelogd hadden en dacht als ze er zoveel moeite in gestoken hebben om zoiets te maken, wil ik ook wel wat moeite doen om ze voor de grap te loggen en dan een printscreen te maken van de tekening.
Zo gezegd zo gedaan.
Tijdens het loggen kreeg ik allerlei souvenirs van landen waar ik nog niet geweest ben (of wel geweest ben maar er nog geen caches gezocht heb, omdat we toen nog geen cachers waren).
Daar heb ik uiteraard ook printscreens van gemaakt.
Inmiddels zijn alle logs omgezet in notities en de souvenirs weer verwijderd, dus zijn alle statistieken weer zoals ze moeten zijn (wat voor sommige cachers heel belangrijk schijnt te zijn), maar ik heb dus nog deze printscreen als herinnering aan deze leuke 1 april grap.

Geen opmerkingen: