dinsdag 5 januari 2016

Kvdk2-27: snabb snigel

04-01-2016
Vandaag liep het allemaal weer niet zoals we gedacht hadden.
Het plan was om naar Nethen te gaan en daar weer een cache uit de weekdagen serie te gaan loggen, dus Mowgli en ik gingen op pad.
Op de vijfsprong  in Hamme-Mille ging het fout: twee wegen waren afgesloten en een omleiding was er niet.
Mensen begonnen te draaien op de vijfsprong maar dat leek me niet echt handig, dus ik ben een stukje rechtdoor gereden in de hoop dat er een weg naar rechts zou komen, maar die kwam niet.
Ik ben toen ergens linksaf geslagen en gedraaid, terug richting Hamme-Mille.
Mowgi had daar nog een cache in zijn gps staan die we nog niet gevonden hadden, dus ik H-M in, maar toen we in de buurt van het  nulpunt kwamen bleek dat we die al wel gezocht en gevonden hadden, alleen had hij dat vergeten aan te passen...
Weer terug naar de hoofdweg en richting huis.
We hadden de auto gps niet bij ons en ook geen tablet, want we wisten waar we moesten zijn hahaha
maar gelukkig wist ik nog een cache te liggen op de Weertse dreef, die we nog niet gelogd hadden.
Alleen vanuit de richting waar wij vandaan kwamen mag je niet linksaf slaan de Weertse dreef op...
Ik moest dus een eind doorrijden, keren, weer terug en toen kon ik rechtsaf slaan, pffff
Gelukkig was bij de cacheplaats heel erg rustig en omdat we wisten waar de cache lag konden we hem zo pakken en loggen.
We hadden dus toch een cache voor vandaag, maar het heeft wel heel wat voeten in de aarde gehad.

In het logboekje zagen we TB Searchjaunt Taveling.

Geen opmerkingen: