zondag 3 januari 2016

De laatste Leuvense Torenbrievenbus

03-01-2015
Voor de cache van vandaag gingen we eerst een andere cache zoeken.
Die konden we gelijk vinden en we hadden ook nog eens de juiste tool (magneet) bij ons, alleen zit onze magneet op een telescoopsteel en moet je hier door een gaatje heen en dan vissen...
Mijn handen zijn gelukkig wel klein genoeg, maar de magneet kan helaas geen bochtje maken, dus moeten we eerst een andere magneet organiseren....
Omdat ik toch een cache wilde vinden vandaag wandelden we naar deze cache.
Hier was ik in december al eens geweest, maar toen stikte het hier van de muggles: studenten die aan de overkant van de straat stonden te roken, een bestelwagen die recht voor me leeggehaald werd én als klap op de vuurpijl een vol restaurant aan de overkant.
De cache zit hoog in een hekwerk en daarvoor moet je op een elektriciteitskastje klimmen, niet echt handig als iedereen je kan zien.
Ik was dus toen onverrichte zaken teruggegaan, maar nu was Fairy1 erbij en ja hoor, hij was lang genoeg om er zonder acrobatische toeren bij te kunnen!
En zo hebben we dan toch het vakje van vandaag weer kunnen vullen.

In het logboekje ontdekte we nog:
TB Team F.A.A.M. Travel Bug Dog Tag

Geen opmerkingen: