woensdag 31 december 2014

Oh, Goodness! We're at Western Coordinates Event.

03-11-2014
Thuis had ik gezien dat er vandaag  in the Italian Gardens in High Park van 11.00 tot 13.00 uur  een event werd georganiseerd door twee cachers uit Noorwegen.
Dat leek me wel leuk en ik had mezelf ingeschreven.
Fairy1 moest vandaag naar kursus, dus ging ik alleen naar het event toe.
Het was heel gezellig, maar zo jammer dat het uitgerekend net op dat moment begon te regenen.
Naast de twee Noren heb ik een aantal Britse cachers ontmoet.
Als dank voor het bezoeken van het event kregen we allemaal een hele grote plak Noorse chocolade.
En er waren heel wat TB's om te discoveren:
-Destination LONDON (#3)
- Celtic Peacock Geocoin
- PL Travel Bug
- Leafy sparkly bug
- Word Scouts Coin
- Singapore Dreams
- Liams London Tag
- MPM Rallye TB von win-phil
- Big Björn
- Kevin's geit
- Lifesaver Geocoin
- Living the dream
- Flierefluiter becomes EU
- Christmas Card Geocoin
- Samwise the Dog
- Kawasaki Teddybear
- Love Bug

Geen opmerkingen: