maandag 15 december 2014

{bUbI_tEaM} I*T*A*L*Y* - Veneto

15-10-2014
Bij de andere cache waren we even in verwarring gebracht, want we zagen de cache gelijk liggen en dat klopte ook precies met de coordinaten op de listing, maar op nog geen tien meter afstand zag ik iets waarvan ik gedacht had dat daar de cache zou moeten liggen.
Over het algemeen ben ik erg goed in het herkennen van foto's en omdat ik zeker wist dat ik die plek gezien had in een listing, gingen we er toch even kijken en daar vonden we inderdaad een nano!
Die hebben we uiteraard ook gelogd, maar toen bleef nog een raadsel welke cache daar nu bij hoorde.
Na enig speurwerk thuis kwamen we erachter dat het om een 5 sterren puzzel cache ging.
Er was één foto van een brandweerpaal die je ergens in Venetië moest zien te vinden en aan de hand daarvan zou je de coordinaten moeten proberen te vinden.
De geochecker op de pagina heeft meer dan 4500 rode vinkjes en wij vonden hem zo maar even, omdat ik een foto uit de gallery herkend had. :-)

Geen opmerkingen: