zondag 11 augustus 2013

1/2 3/4 h/v...:Heist Puur Natuur(lijk)

10-8-2013
Terwijl we bij de Kapel van OLV van Zeven Weeën stonden, klikte Fairy1 deze puzzel aan, liet me een schema zien en zei dat hij er helemaal niets van begreep.
Ik begon direkt te zingen: één, twee, drie, vier, hoedje van, hoedje van, één, twee, drie, vier hoedje van papier.
Fairy1 keek me stomverbaasd aan, maar die puzzel is al zo oud als de weg naar Rome.
Het bleek dat ik al eens de omzetting van woorden naar cijfers gemaakt had, die ook weer in het kader van waarom zou je makkelijk doen als het ook moeilijk kan waren, maar de berekening ging me weer ver boven mijn pet.
Fairy1 ging dus aan het rekenen en zette de nieuwe coordinaten in de gps.
Op de plaats aangekomen dachten we echt dat we verkeerd zaten, maar tot onze grote verbazing vonden we de cache er toch.
Dit was de laatste cache die we vandaag deden, naar Heist op den Berg gaan we een andere keer.

Geen opmerkingen: