maandag 23 januari 2012

La Sorbonne

21-01-2012
Op de plaats waar de cacche zou moeten liggen stond een hele
groep mensen te luisteren naar een gids.
Wij gingen even op een bankje in het parkje zitten en terwijl ik
daar zat, zag ik de cache.
De groep ging weg en ik liep naar de cache toe, pakte hem en
nam hem mee naar het parkje om daar te loggen.
Toen we hem terug wilden plaatsen was er een nieuwe groep gekomen,
dus moesten we wachten.
Die gingen weg, ik liep naar de plaats toe, maar terwijl ik dat deed
stopte er een bus en kwam er weer een verse groep voor
de cacheplaats staan...
Ik ben erbij blijven staan en heb gewacht tot de gids klaar was
met haar verhaal, iedereen foto's had genomen en ze allemaal
weer verder gingen.
Heel snel, voordat er weer een groep zou komen heb ik de cache teruggeplaatst.
Dit was de laatste cache die we tijdens deze dagen in Parijs
gezocht hebben.

Geen opmerkingen: