zondag 15 januari 2012

12 Provinciën race coin

14-01-2012
Het was alweer een poosje geleden dat we een TB
verplaatst hadden, dus toen we in %tje deze TB
tegenkwamen hebben we hem meegenome.
En om hem gelijk een stukje verder te laten reizen hebben
we hem mee naar Leuven genomen.
Zie ik vandaag tijdens het loggen, dat hij in Nederland had moeten
blijven, tja dat konden we natuurlijk niet ruiken.
Een kaartje eraan had in dit geval wel een stukje slimmer geweest.
Nu maar even wachten wat de eigenaar van deze TB wil: per post terug
sturen, hier in een TB hotel langs de snelweg brengen, of hem de
volgende keer zelf mee naar Nederland nemen.
29-02-2012
Aangezien we nu anderhalve maand verder zijn en de eigenaar
nog niet gereageerd heeft, neem ik aan dat het hem weinig tot
niets kan schelen wat er met de TB gebeurt en daarom
hebben we hem vandaag gedropt in Nethen, la sabliére.

2 opmerkingen:

Chris zei

O jee en nog wel een race coin ook. Mocht ie naar NL moeten, dan wil ik m wel voor je gaan plaatsen ergens (als dat mag tenminste). Van een TB hotel had ik nog niet gehoord....

Jolande zei

Ja dat was ook nog een mogelijkheid geweest, had ik zo vlug niet aan gedacht.
Waarschijnlijk gaan we over 2 weken weer naar NL, dus dan kan ik hem zelf droppen, als de eigenaar dat goed vind

TB hotels vind je vaak in de buurt van een snelweg.
Als wij ergens naar toe gaan kijk ik tegenwoordig altijd even of er caches liggen op parkeerplaatsen waar we langs komen, vind ik een leuke onderbreking van het autorijden.
Hier vlakbij is ook een TB hotel en daar worden regelmatig TB's gedropt dus als de eigenaar hem liever op pad wil hebben voordat wij naar NL gaan, ga ik hem daar droppen.

Een TB hotel waar we pas geweest zijn is gestolen, met alle TB's erin, echt zo zonde.