vrijdag 19 april 2024

Lab Atomium Expo 58

 19-04-2024
Bij het Atomium begon ook deze labcache die ook niet bij de serie hoorde.
Hij heeft een vaste volgorde en maakte een rondje door het Ossegempark.
Nadat ik alle labcaches open had gezet, had ik nog zoveel tijd over dat ik op mijn gemak deze labcache nog ben gaan doen.
De eerste vraag was bij het Atomium
De tweede vraag was bij het restaurant dat tussen het Atomium en de ingang van het park ligt.
Vervolgens ging ik het park in om bij dit oude verroestte bruggetje een volgende vraag te beantwoorden.
Het park is best groot en was redelijk rustig.
Bij het oude Amerikaanse paviljoen kon ik het antwoord op de vierde vraag vinden.
En tenslotte kwam ik aan de andere kant van het Atomium weer uit het park en daar kon ik zonder problemen het antwoord op de laatste vraag vinden.
Nu had ik deze labcache helemaal voltooid en omdat er ook een bonuscache bij was heb ik de final coordinaten uitgerekend en gekeken waar die moest liggen.
Dat was op een plek waar ik me totaal niet op mijn gemak voelde in mijn eentje, dus die heb ik verder overgeslagen.
 

Geen opmerkingen: